You Are Reading

1

PENGADIL PEMURAH!!!!!!

amir Z Friday, December 23, 2011
 HADIAHKAN 2 KAD MERAH KEPADA PEMAIN KELANTAN...


Pada perlawanan Unity Cup pusingan pertama ternyata tidak berjalan dengan begitu lancar kepada tuan rumah KELANTAN apabila dipaksa bermain dengan 10 orang pemain apabila Azizi Mat Ross dan pemain muda Kelantan iaitu Nik Shahrul Azim dilayangkan kad merah akibat tidak dapat mengawal emosi dan terjahan keras terhadap pemain Persibaya 1927.


Pada perlawanan tersebut dilihat kurang keserasian di bahagian serangan antara Nor Shahrul Idlan Talaha dengan penyerang kebangsaan Lubnan iaitu Mohamed Ghadar.Walau bagaimanapun Kelantan terlebih dahulu memulakan asakan melalui Ghaddar apabila menyambut baik lorongan Nor Farhan namun berjaya diselamatkan oleh penjaga gol Persebaya.

Indra menjaringkan gol buat Kelantan



Ketika permainan rancak diatur oleh kedua-dua pasukan,kesilapan pemain pertahanan Kelantan iaitu Azizi Mat Ross menampar pemain tengah Persebaya.

Walaupun Kelantan bermain dengan 10 orang,ternyata ia tidak memberi masalah kepada Kelantan dan Indra Putra berjaya menggegar jaring Persebaya apabila bijak menggunakan peluang hasil kesilapan pemain pertahanan lawan..

Pada separuh masa kedua,Kelan kehilangan seorang lagi pemai apabila pemain gantian iaitu Nik Sharul Azim dilayangkan kad kuning kedua oleh pebgadil apabila mengasari pemain penyerang lawan.Walaupun Kelantan bermain dengan 9 orang pemain,namun ia tetap tidak mematahkan semangat pemain Kelantan dengan berjaya melancarkan serangan berbahaya.

Ketika dilihat Kelantan hampir menjulang Piala Permai,muncul Andik menjaringkan gol hasil serangan kilat yang dilakukan oleh Persebaya.

Tamat perlawanan:Kelantan 1 vs 1 Persebaya

PERLAWANAN KEDUA:

PERSEBAYA 1927 (1)
VS
KELANTAN FA (1)

Di Stadium Utama Gelora,Surabaya
Siaran Langsung Di Astro Arena 801
Sepak Mula 8.55



 



1 comments:

Unknown said...

Bukan rezeki tuk menang bg team kelantan kali nih...x pe arr...

Post a Comment

 
Copyright 2010 ZoN hEnTaM.NeT