You Are Reading

0

LAWAK ICT...

amir Z Monday, December 26, 2011
Tadi time aku duk tengah chat dalam skype,ade abang aku nie suruh kasi lawak nie kat pembaca ZON HENTAM:





WIKIPEDIA : Aku tahu semuanya..

FACEBOOK : Aku pula kenal dengan semua orang..

FRIENDSTER : A'aa, semua kenalan aku kau curi..

MYSPACE : Kami musuh anda wahai Facebook..

TWITTER : Takpe Facebook,aku back-up kau..

GOOGLE : DIAMMM !! Aku ada semuanya..

MOZILA : Eh , tanpa aku , korang tidak boleh diakses..

IE : Wei Mozilla , sendrik mau ingat ha . . gua kan ada..

MOZILA : Lu pehal ? Kacau line orang jer..

IE : Lu dulu la mamat , mengaku lu jer boleh akses..

INTERNET : Sudah !!! jangan gaduh-gaduh ! Kalau aku takde ,kamu semua lagi la takde ! Power tak aku ?

FACEBOOK : Hmmm , akulah yang paling ramai di kunjungi . Jadi gua yang terbaekkkkk !!!

YAHOO : Facebook, jangan riak . Kalau aku takde, mana boleh buat email !

MAXIS, CELCOM, TMNET : (serentak) Ehem! Lu org ingat kami ni kayu ?

TNB : Diamlah semua, nanti aku matikan elektrik . . baru tau siapa paling power !


p/s:daripada salah seorang pembaca ZON HENTAM.NET...







0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ZoN hEnTaM.NeT