You Are Reading

0

KISAH CUTI SEKOLAH 4 SCIENCE 2

amir Z Saturday, December 17, 2011
Pada pagi yang ceria di dalam kelas darjah 4 Science 2 Cikgu Khadijah bertanya pada anak muridnya kemana mereka ingin pergi bercuti bersama keluarga pada musim cuti sekolah yang akan datang.




Cikgu : Nu'man pada musim cuti sekolah nanti kamu nak pergi kemana ?

Nu'man : Saya nak balik kampung atuk saya di Pahang.

Cikgu : Kamu Faiz?

Faiz : Saya nak pergi Genting Highland.

Cikgu : Kamu Mirol?

Mirol : Saya teringin nak pergi bulan la cikgu.

Semua murid-murid ketawakan Mirol.

Cikgu : Mirol.. kalau nak pergi bulan kena jadi angkasawan dulu...ok. Kamu pula Udin.

Dengan semangat Udin menjawab...

Udin : Saya nak pergi Matahari...

Cikgu : Udin... matahari kan panas mana ada manusia pergi sana....

Udin : Kita pergi malam.....


Semua pelajar melihat satu sama lain dan ketawa terbahak-bahak...

p/s cerita ini hanya rekaan semata-mata...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ZoN hEnTaM.NeT