You Are Reading

0

TIKET GRANDSTAND PERTAMA AKU......

amir Z Sunday, January 1, 2012
KALI PERTAMA TENGOK BOLA DI TEMPAT DUDUK GRANDSTAND

Gambar kat sebelah nie la tiket Grandstand pertama aku selama aku pergi tengok pasukan kegemaran aku iaitu team Kelantan beraksi..
Memang puas hati siot bila kali pertama dapat duduk dan tengok bola dengan pemandangan yang best..

Nak tau kenapa aku ambik tiket Grandstand yang tak pernah aku ambik? Sebab..malam game Kelantan vs Terengganu tu hujan lebat sangat sampai game Kelantan malam tu dibatalkan belum sempat abis separuh masa pertama agi...

Tapi nasib baik la tiket tu kawan father aku yang sponsor...hehe,,takla rasa rugi sangat..al maklumla,,,,tiket sponsor...Kepada yang pernah ambik tiket Grandstand,mesti korang dah tahu apa benda warna pink tu...Untuk yang tak pernah ambik,,Benda yang warna pink tu ialah no kerusi yang korang akan duduk..ha,tu no kerusi yang aku duduk..

Banyak keistimewaan yang aku baru tahu bila ambik tiket nie,first,korang dah tak risau nak masuk bila sebab kerusi korang takkan ada yang akan rembat..So,korang boleh makan-makan dulu kat luar stadium sebelum masuk stadium..Kalau korang ambik tiket biasa,korang kene berebut nak masuk nk cari tempat yang selesa..
tak rugi la walaupun korang bayar RM20 ringgit...

Aku memang respect la kat penyokong Kelantan,bukan nak memuji penyokong negeri aku,tapi memang aku bangga la sebab walaupun hujan,mereka tetap setia tunggu sebab nak tengok game Kelantan..Korang tengok la sendiri gambar kat bawah walaupun hujan lebat..

tetap setia walaupun hujan..









sori,,kamera kurang jelas akibat hujan lebat



 

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ZoN hEnTaM.NeT